piątek, 15 marca 2013

Och te początki...

Nie pierwszy raz zakładam bloga...
i nigdy nie wiem jak zacząć :P
To może o czym ten blog będzie:
O tym co lubię. Trochę o modzie ale chyba tego najmniej. Trochę o jeździe konnej ale obiecuję nie będę truć. Będzie trochę stylizacji, dużo przepisów i baaardzo dużo opinii na temat różnego jedzenia.
Przyznaję się, że blog powstał trochę z nudów ;) ale mam nadzieję, że nudny nie będzie.
Jednak najbardziej będzie to blog kulinarny mimo, że nie uważam się za mistrza tej dziedziny i wiele zakalców wyszło spod mojej ręki xD. Ale tu będą tylko udane przepisy więc się nie martwcie :)) i oczywiście recenzje. lubię przeglądać pólki sklepowe i wybierać fajne słodycze itd. a potem je próbować i oceniać więc tego będzie najwięcej.

O mnie nie będę pisać wiele. Tylko tyle, że moją pasją jest jazda konna i gra na gitarze. chodzę do gimnazjum (jako jedyna dziewczyna w klasie :O ;p) i zanim zmieniłam szkołę zmagałam się z anoreksją i teraz z tego wychodzę- to trochę dlatego powstał ten blog. Chcesz się ze mną skontaktować? napisz komentarz albo maila (kitty.paradise3@gmail.com) chętnie odpowiem na pytania i nawiążę kontakt.

A to ja na moim koniu- Radiusie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz