piątek, 12 kwietnia 2013

014. Recenzja philadelphia milka

Dzisiaj dzień czekolady ^^. Nie miałam czasu ani siły przygotować żadnego fantastycznego czekoladowego przepisu, ale mam za to opinię cudownego kremu kanapkowego <3

philadelpihia milka

Skład: serek twarogowy 52 % (mleko, białka mleka, śmietanka, sól, substancje stabilizujące, regulator kwasowości) cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, mleko odtłuszczone w proszku, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu, tłuszcz mleczny, serwatka w proszku, emuglator, substancja stabilizująca, aromat waniliowy.

Ogólna opinia: Zapach taki jakiego należy się spodziewać ^^ jak milka z dobrym kremowym serkiem po prostu, bez żadnej kwaśnej nuty. Konsystencja serka wzorowa- całkowicie kremowy, brak grudek, prosto się rozsmarowuje i jest odrobinę gęściejszy niż nutella. W smaku... Niebo! jest pyszny! Czuć jednak, że jest to twarożek, jednak to w ogóle nie przeszkadza! Wręcz przeciwnie nadaje mu to lekkości i aromatyczności! Milka jest doskonale wyczuwalna dokładnie jakby połączyć philadelphię z kawałkiem mlecznej czekolady i rozpuścić mmm... Moim zdaniem jest lepsze niż nutella. I nie przeginam, a przy okazji milej się to je bo nie ma efektu 'zamulenia'. Jestem oczarowana :p

Kaloryczność: 300 kcal/ 100 g
90 kcal/ 30 g - 1/5 opakowania - i do kompletu 3x mniej kaloryczne niż nutella i inne tego typu kremy :O

Ocena: 6!/6

Cena: ? Alma


7 komentarzy:

  1. Od dawna poluję na philadelphię, ale w mojej mieścinie nie mogę dostać :( Musi świetnie smakować! Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... chętnie bym spróbowała, ale szczerze przyznam, że zniechęca mnie cena - poluję zatem na promocję ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam krótko po tym jak się pojawił, ale nie byłam zachwycona. no i cena jest chora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena chora teraz sprawdziłem bo nie pamiętałam... Ale tak czy inaczej wyjątkowo mi smakuje ;P

      Usuń
  4. Lubie też :D Ostatnio nawet zrobiłam sobie taką domową wersje tego kremu, tańszą a równie pyszną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 56 yr old Legal Assistant Emma Wyre, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Crocheting. Took a trip to Historic Town of Grand-Bassam and drives a Mazda2. Odwiedz strone glowna

    OdpowiedzUsuń