czwartek, 21 marca 2013

006. Recenzja Jogurt Ale Owoc brzoskwiniowy + moje śniadanie

Jak już pisałam przy innej recenzji jogurtu wręcz uwielbiam jogurty owocowe i nie owocowe też :P nie wiem skąd ta mania ale tak mam i już. Więc dzisiaj recenzja jogurtu danone i moje jogurtowe śniadanie ;))

Jogurt "Ale Owoc" Danone Brzoskwiniowo-waniliowy.
Skład: mleko,cukier, brzoskwinie 7,5%, serwatka z mleka odtworzona, śmietanka, skrobia modyfikowana,  żelatyna, aromaty, żywe kultury bakterii jogurtowych, laska wanilii 0,015%.

Ogólna opinia: Uwielbiam jogurty danone z serii "ale natura" (bananowe- mmmm...) ale ostatnio nie było ich w sklepie i ze sceptycznym podejściem kupiłam ten jogurt (no jasne 0,015 % wanilii na pewno będzie coś czuć -,-) Ale jak bardzo się myliłam! Jogurt po otwarciu intensywnie pachniał brzoskwinią ale bez szału. Jednak po pierwszej łyżce stwierdziłam, że jest po prostu pyszny! O dziwo bardzo waniliowy (widać nawet te waniliowe paproszki :O czego się nie spodziewałam) kremowy ale nie zapychający i słooodko brzoskwiniowy. Ma bardzo dużo wyraźnych kostek brzoskwini o smaku takim jak z syropu. Jest po prostu genialny na pewno jeszcze zakupię. Jedyną wadą jest to, że jest trochę za słodki ale truudno!

Kaloryczność: 93 kcal/ 100g
140 kcal/ 150 g

Ocena: 5,99/6 (za to delikatne przesłodzenie)

Cena: 1,19 zł (real)

Uff dzisiaj szczęśliwie zostałam w domu bo ze szkołą idziemy na jakąś akcje kolorowa tolerancja. Totalna bzdura. Panie, które o tym mówią nic nie wiedzą a do kompletu mieliśmy dekorować jakąś literkę dygać z nią do parku i stać tam z nią 2 godz. Jestem za tolerancją ale to jest jakaś głupota, szczególnie że jest zimno a ja jestem chora ;P. Więc dzisiaj zostaję w domu i piekę muffinki marchewkowe (już dzisiaj na blogu). a to z boku to moje dzisiejsze śniadanie :)). Jogurt grecki+ rozmrożone maliny+ aromat waniliowy + cuker waniliowy. Na dobry początek dnia :). chciałam dodać jeszcze czekolady ale niestety tajemniczym sposobem ZNIKNĘŁA a ja kompletnie nie wiem jak to się stało :P

8 komentarzy:

  1. oo, dziś jadłam ten jogurt.dla mnie nie był przesłodzony, ale ja jestem wieeelką fanką słodkości, więc... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez trudno zasłodzić ;P a tu staram sie oceniać obiektywnie i był slodszy niż inne jogurty ;P ale na 100% jest to już 1 z moich ulubionych :)

      Usuń
  2. Ja lubię jogurty tylko naturalne (nieowocowe), albo czekoladowe jak Deser z koroną czy Berliso.
    Też dziś zostałam w domu, bo źle sie czułam.
    Fajny blog. Pozdrawiam, Angelika z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie jogurty z Danone,ale rzadko je jadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest czego żałować bo ostatnio są coraz lepsze ;)

      Usuń
  4. mmm uwielbiam jogurty <3 wszystkie ^.^ ale ostatnio żadko je jem
    smaczne miałaś śniadanie xD
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jem produktów z Danone gdyż zawierają, żelatynę(jestem wegetarianką) Ale blog świetny ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      to jest jedyna wada tego jogurtu :/ jakby bez się nie dało :P

      Usuń