czwartek, 28 marca 2013

010. Recenzja Paluszki Mikado Daim

Paluszki Mikado Daim
Od dłuższego czasu zastanawiałam się co w nich takiego wspaniałego? Ot paluszek w czekoladzie. Czym się ludzie ekscytują?? No ale pewnego dnia zdecydowałam się je kupić jak zobaczyłam wersję "Daim" w kuchniach świata.

Skład: Mąka pszenna, mleczna czekolada o smaku karmelowym (44 %) (cukier, masło kakaowe, pasta kakaowa, odtłuszczone mleko w proszku, syrop glukozowy, tłuszcz mleczny, emuglator), cukier, karmel (cukier, syrop glukozowy), tłuszcz roślinny, laktoza, sól, białka mleka, drożdże, substancja spulchniająca.

Ogólna opinia: Przyznaje myliłam się. Rozumiem czemu ludzie szaleją na ich punkcie. Zaczynając od zapachu jest bardzo intensywny. Mleczno-czekoladowo-maślano-karmelowy. Jak po otwarciu dobrych maślanych herbatników. Smak idealnie odwzorowuje zapach. Paluszki są doskonałe: chrupiące i maślano smaczne :P nie to co te solone, są dużo delikatniejsze. Czekolada bardzo mleczna jak w polewie u Daima ale jeszcze słodsza, co w połączeniu z neutralnym paluszkiem daje świetny efekt. Kawałki karmelu w czekoladzie są ale jest ich bardzo mało. Mimo to Czekolada ma smak mocno karmelowy ( patrz skład czekolady) i czuje się w niej słynnego batonika. Całość jest po prostu świetna. Niby tak banalne- ale jak smakuje!


Kaloryczność: 470 kcal/ 100g
11 kcal/ 2,3 g (paluszek)

Ocena: 6!/6

Cena: Barbarzyńska- 13 zł (kuchnie świata) normalnie odjęłabym od oceny ale za granicą są w normalnych cenach.

2 komentarze:

  1. rzeczywiście cena barbarzyńska! :O kto wie, może kiedyś staną się w Polsce powszechniejsze :)
    dobry zbieg okoliczności, zgadzamy się co do różowych frugo! ;) i pozwolę sobie dodać do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy ich nie jadłam może spróbuje dzięki tobie, ale faktycznie cena powala ;)
    zapraszam na mojego bloga (dopiero zaczynam)
    http://alwaysfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń