niedziela, 17 marca 2013

003. Przepis Szybkie croissanty

Szybkie Croissanty
Dużo razy jak byłam w sklepie mijałam półkę z ciastami "gotowcami". Były tam ciasta na pizze, pity, bułki itp. Któregoś dnia się tam zatrzymałam i zobaczyłam jeszcze ciasto na croissanty. Bardzo mi się spodobało. Jak wróciłam do domu zobaczyłam dokładnie to ciasto na blogu tęcza w słoiku i wiedziałam, że muszę je zrobić :))

Składniki: 
- ciasto na szybkie Croissanty (obrazek)
- coś do wypełnienia ( u mnie: nutella, powidła śliwkowe, syrop klonowy i konfitura wiśniowa) innne moje propozycje to: konfitura różana, ser (każdy :P tak na słono też xD) dżem, masło orzechowe lub owoce.

Sposób przygotowania: Ciasto trzeba tylko rozwinąć (jest zwinięte rozwałkowane na papierze do pieczenia) i pociąć trochę jak pizzę (widać na opakowaniu sposób) na 4,6 lub 8 kawałków. Potem na okrągłym brzegu położyć wybrane nadzienie i zawinąć. Piec 20-25 min w piekarniku rozgrzanym do 160 C.                                                                               '                                                                                                                  kaloryczność: Jeżeli podzielimy na 4: z dżemem (konfiturą lub powidłami) - 350 kcal, z owocami 320 kcal, z nutellą (lub masłem orzechowym) 420 kcal. Jeżeli podzielimy na 6: z dżemem 245 kcal, z owocami: 230 kcal, z nutellą: 310 kcal. Jeżeli podzielimy na 8: z dżemem: 190 kcal, z owocami 175 kcal, z nutellą 259 kcal.

Może i sklepowe ciasto, ale w smaku są bardzo przyjemne szczególnie jak się je je na ciepło. Plusem jest szybkość ich przygotowania i prostota. A samo ciasto cudownie pęcznieje <3

pierwszy przepis na blogu :P banalny ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz