sobota, 16 marca 2013

002. Recenzja Budyń pralinkowy Słodka Chwila

Budyń Czekoladowy "słodka chwila"- Trufla z czekoladą

Skład: cukier, skrobie modyfikowane, mleko odtłuszczone w proszku, syrop glukozowy, olej roślinny, czekolada w proszku, płatki czekoladowe, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, emuglatory, aromaty,karagen, białka mleka, barwniki, stabilizator.

Ogólna opinia: Pojawiła się nowość w sklepach i bardzo zainteresowało mnie opakowanie, no bo o smaku truflowym? tego jeszcze nie było! Uff... skład dosyć nieciekawy. Ale raz na jakiś czas jak ma się lenia (tak jak ja dzisiaj na śniadanie :p) to zjeść można. Po otwarciu czuć bardzo ładny delikatny zapach czekolady mlecznej, pralinek i niestety trochę spirytusu. Proszek ma kolor jasno-brązowy i widać w nim drobne płatki czekolady :D. 
Po zmieszaniu z wodą (lubię "na gęsto ale tym razem użyłam odpowiedniej ilości wody) był bardzo płynny ale po pół-minucie ładnie zgęstniał. O dziwo zachowały się drobne płatki czekolady w stopniu delikatnie rozpuszczonym (były intensywnie słodkie ale nie mleczne) cały budyń był słodki ale nie tak, żeby mnie zasłodzić. Smak był delikatny, piankowy i mleczny (zapach spirytusu znikł). Ogólnie bardzo mi odpowiadał pod względem smaku jak i konsystencji

Kaloryczność: 79 kcal/ 100g
174 kcal/ 220 g 

Cena: ??

Ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz