piątek, 15 marca 2013

001. Recenzja Jogurt borówkowy "Florian"

Najpierw zacznę od prostej recenzji jogurtu :)

Jogurt naturalny "Florian"





Skład: mleko, wsad smakowy 20% (cukier, jagody 27% aronie 8%, koncentrat z buraków ćwikłowych, aromat), białko mleka. (Produkt bezglutenowy)

Ogólna opinia: Ostatnio mam fazę na jogurty więc ten również mi podpasował, jednak nie był to najlepszy jaki jadłam. Dużym plusem jest brak glutenu mała ilość cukru i nietypowy smak- borówkowy a no i oczywiście brak żelatyny i innych "ulepszaczy" w składzie.

Zaraz po otwarciu czuć ładny i wyraźny zapach... no właśnie czego? Trochę kwaskowy i jakby... jagodowy.  Czuć też trochę wiśnię. Kolor bardzo ładny mimo braku barwników. Konsystencja doskonała i kremowa. Widać borówkowe "pestki" w jogurcie i drobne kawałki owoców, których było niestety trochę za mało.

W smaku przyjemny słodki jogurt naturalny z owocami. Nie powiem smakował mi. A małe kawałeczki owoców były pyszne. Bardziej smakował  jagodą niż borówką, jednak nie byłam pewna. Jedyny minus smaku to kwaskowość po zjedzeniu ale to domena naturalnych jogurtów ;P.

Kaloryczność: 95 kcal/ 100 g
129 kcal/ 130 g

Cena: 1,69 (Real)

Ocena: 4,5/6





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz