poniedziałek, 18 marca 2013

004. Recenzja Wafle ryżowe z polewą jagodową

Wafle ryżowe "sonko" - z polewą jagodową
Skład: 52% ryż brązowy, 48% polewa jagodowa (cukier, jagody, regulator kwasowości, emuglator, aromat naturalny- waniliowy)

Ogólna opinia: Jadłam już takie wafle w polewie czekoladowej z pomarańczą i bardzo mi smakowały, postanowiłam więc spróbować innego bardziej oryginalnego smaku. Wybrałam jagodowe bo lubię słodycze o tym smaku. Po otwarciu opakowania czuć zapach dobrych wafli ryżowych i delikatnego jogurtu jagodowego. kolor polewy jest intensywny z drobinkami jagód (!) czego się nie spodziewałam. O dziwo polewa ma bardzo dobry delikatny jogurtowo- kremowy smak z delikatną ale  wyczuwalną jagodą. Spodziewałam się mega chemicznego smaku a tu taka niespodzianka. Skład polewy też nie jest zły bo już na 2 miejscu są jagody :)). Sam wafel chrupki i miły w smaku. Zawsze bawią mnie takie pseudo "dietetyczne słodycze" ale lubię wafle ryżowe więc takie słodycze też mi pasują :P.


Kaloryczność: 466 kcal/ 100 g
76 kcal/ per wafel :))

Ocena: 5/6 

Cena: koło 4 zł? (Real)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz